REKLAMACIJE / SERVIS
PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA
Član 1.
Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta promoda.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu promoda.rs izvrši kupovinu.
Član 3.
Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od šest meseci kupovine.
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu direkcije: Promoda d.o.o. Milutina Milankovića 1c, 11070 Beograd, sa naznakom: Za službu reklamacija.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:
- Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
- Dostavi popunjen reklamacioni list, koji je moguće preuzeti na sledećem linku – REKLAMACIONI LIST.
- U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.
Član 5.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u najkraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu.
Član 6.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:
- Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće.
- Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca Potrošaču izvršiće se elektronskim putem na tekući račun Potrošača u roku od 15 dana od dana reklamacije.
Član 7.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 01.09.2018.