Poštovani korisnici, molimo Vas da pre poručivanja naših proizvoda, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svakom kupovinom na našem sajtu, znači da ste pročitali uslove i da ste saglasni sa njima u potpunosti.
Mesto isporuke naručene robe mora se nalaziti na teritoriji Republike Srbije.
Dostava nije ograničena iznosom ili količinom.
Prodavac je u obavezi da se stara da roba u najkraćem roku bude dostavljena Kupcu putem kurirske službe, a u slučaju nemogućnosti slanja robe iz bilo kog razloga, dužan je da Kupca o tome obavesti u roku ne dužem od sedam dana.
Kupac može u zakonskom roku od 14 dana po prijemu, da poručenu robu vrati prodavcu bez ikakvog objašnjenja. Prodavac je u obavezi, da u tom slučaju kupcu vrati celokupan plaćeni iznos, izuzev troškova dostave robe.
Zamena proizvoda može se izvršiti u roku od 14 dana od dana kupovine, odnosno uz račun i originalno pakovanje proizvoda. Troškove zamene i ovakvog povraćaja snosi kupac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda, naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biti vraćena u originalnoj ambalaži, uz priložen račun.
Originalna ambalaža ne sme biti pohabana ili na drugi način oštećena, jer se u u tom slučaju ne priznaje pravo na puni povraćaj novca, već se od ukupne vraćene sume odbijaju troškovi oštećene ambalaže.
Promoda d.o.o. garantuje kvalitet i originalnost robe koju isporučuje.
U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od iznosa na koji je glasila profaktura, smatraće se da kupoprodaja nije zaključena.
Za sve porudžbine čija je vrednost jednaka ili je veća od 6.000 dinara, isporuka je besplatna. Troškovi dostave za pošiljke čija je vrednost ispod 6.000 dinara iznose 300 dinara.
Roba se isporučuje Kupcu lično ili osobi koju je Kupac naveo kao primaoca pošiljke. Kupac ili primalac pošiljke mora se nalaziti na adresi koja je u porudžbenici navedena za isporuku robe u periodu od 8 do 16 časova radnim danima.
Ukoliko dostavljanje naručene robe bude onemogućeno zbog odsustva kupca ili druge osobe predviđene ovim Uslovima i ukoliko roba bude morala da se vrati u polazišno mesto Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. Robu sa povraćaja, Prodavac može dalje prodavati trećim licima, jer se u tom momentu kupoprodaja smatra raskinutom.
Prilikom preuzimanja paketa Kupac u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverava paket. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik kurirske službe pravi zapisnik o reklamaciji.
U slučaju oštećenja sadržine paketa, kurirska služba nadoknađuje nastale troškove.
Vaše proizvode koje ste poručili i želite da kupite putem sajta www.promoda.rs možete platiti na sledeći način:
- gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke od kurira
U slučaju plaćanja gotovinom, prilikom preuzimanja paketa kurir će vam predati poručenu robu i uz istu ćete dobiti račun.
Poslednji korak poručivanja: Klikom na dugme “Poruči” dobijate automatsku e-mail poruku na osnovu koje Vas obaveštavamo da je Vaša porudžbina uspešno prosleđena službi internet prodaje na dalju obradu. Služba internet prodaje Prodavca će nastojati da u najkraćem roku proveri da li smo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal (artikle).
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo poručeni artikal, primićete e-mail u kojem vas obaveštavamo da poručeni artikal više nije raspoloživ, te da smo prinuđeni da vam otkažemo porudžbinu. U tom slučaju porudžbenica neće biti realizovana.
Ukoliko nismo u mogućnosti da vam obezbedimo pojedine od više artikala koje sadrži vaša porudžbenica, kontaktiraće vas naš operater internet prodaje i obavestiti koji od poručenih artikala nisu raspoloživi, a biće zatražena i vaša saglanost da vam isporučimo samo one artikle koje ste poručili, a mi ih pritom imamo raspoložive na stanju. Nastojimo da stanje veličina i modela na sajtu bude ažurno, ali zbog dinamičnosti tržišta i broja maloprodajnih objekata u Srbiji postoji mogućnost da u određenim slučajevima poručeni proizvod više ne bude raspoloživ u našem magacinu.
U slučaju da nakon izvršenog poručivanja bude utvrđeno da je omaškom na sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 5000 dinara, stoji cena 500 dinara), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni model plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.